יצאת כמוני חולת אנימה קשה,כמה שאני לא רוצה להודות בזה תקחי הפסקה מהאנימה. יש עולם בחוץ...
יש לך חוש אופנה , את יפה (מאודדד) ,את מיתאפרת כשצריך ומשיגה את הבנים בשניה 1 יהיה לך הצלחה בחיים כי את לא רק יפה אלה גם חכמה בהצלחה 1
אתם שלושה אחים במשפחה,אתם יודעים לעשות כשפים,יש להורים שלכם חנות סנדוויצ'ים,אתם די מצחיקים,יש לכם אח די דביל ואח חננה,ויש לכם חברה טובה שמאוהבת באח החננה שלכם.
אתם מורכבים מפחדים לאכזב את משפתחם אתם טובי לב אבל לפעמים עצבניים ומורכבים עברתם דרך ארוכה ועברתם דברים קשים אבל הגעתם לדרך הנכונה.