ילד נחמד נדיב חברותי ואדיב
חִידוֹן
יא מכוער/ת תתפל/י בעצמך!!!!!!!
אתה מאוד מתחבר לחברים שלך והם מאוד אוהבים אותך אז אתה יופי של בנאדם!
People look at you more as a friend, but some find you cute and they like you. Try being a tad nicer, and talk about them for once, but not too much or you might creep them out!
עוף זה ציפור פרה זה חיה ואתה טיפש.
את/ה אוהבים כדרוגל ויציאות עם חברים ,בעניין המקובלותת