אתם רוב הזמן לבד. לפעמים זה לא כיף להיות לבד ולפעמים אתם רוצים להיות לבד.
אתם אנשים סגורים וחשדנים אבל כשמכירים אתכם בסך הכל יש לכם לב טוב
אתם אוהבים את האור ומסתדרים איתו היטה.
את\ה את ילד\ה אמיצ\ה ואכפת לך מהחברים שלך מאוד חשוב לך שאף אחד לא ייפגע ממך או יפגע בכלל לא תשב\י בשקט אם מישהו ינסה לפגוע בהם ולפעמים זה מונע ממך לספר להם דברים את מתייחס\ת לכל אחד בייחס שאת\ה חושב\ת שמגיע לו [בין אם טוב ובין אם רע]