אתם במצב קשה!אתם כבר מיכאל!תעברו לגור בלבנון שנו צבע שיער לבלונד תקראו לעצמכם מוחמד יעקובי לפני שתתאבדו!!!!!
חִידוֹן
אתם ההגדרה של בן אדם טוב.. אתם אכפתים דאגנים ועושים הכל בישביל האושר של הבן האדם בלי רצון לתמורה מצידם.. אין אין אתם מה שניקרא אנשים עם כבוד.