את\ה רציני,אחראי ועומד על שלו. אם את\ה רוצה משהו תעשה הכל כדי לקבל אותו ובסוף גם תקבל אותו. כל אדם שנתבע\רוצה לתבוע את האחר את\ה האדם המתאים שאליו צריך לפנות. עורך\ת דין זהו מקצוע חייך.
אתה איש מרושע חסר לב ואנושיות כלשהי ואוהב להרוס לאנשים את היום בקיצר שטן מושלם!!
אתם גם כאלה וגם כאלה , אתם ותר בכיוון של שקרנים וצבועים שזה הכי גרוע . להתרחק ממכם לא , אבל דברים אחרים כן !
לא אכפת לך עם מי להיות לא ישנה לך כל כך אם זה גבר או בחורה
בני הדרקון מאופיינים בבטחון עצמי מופרז, שימוש בכוחניות וידועים בחוסר הסבלנות שלהם. הם מבקרים כל דבר וכל אחד ויודעים למצוא את ה"לא טוב" בכל דבר. יש להם יכולת מנהיגות טבעית חזקה מאוד והם אוהבים כל פעילות שקשורה לטבע כמו טיולים, פעילות ספורט קיצונית ואטרקציות.
אתה קטן ומציק אבל יכול להיות חמוד ועוזר מאוד בקשר לעכברים...
את לא רואה ממטר אף אחד ושמה פס!! את פוגעת באנשים סביבך ומעליבה את כולם!! בקצב הזה גם חברייך הטובים יעזבו אותך !!
אתה מדליק שכולם רוצים להיות חברים שלו ומתלבש בצורה מגניבה
טוב נו, לפחות אתה יודע לחרוז.
לא אכפת ך, אתה עושה מה שאתה רוצה ולא נותן הרבה מחשבה למעשיים שלך. יש לך צד יצירתי . היית יכול/ה לבזבז את החחים שלך בחדר חשוך כותב/ת וקורא. כמה אפשר לקורוא לך אימו או גותי ?
את מיתלבשת בסדר לא אופנתית מידיי אבל יש מכוערות ממך וזה בטוח קצת מייקאפ לא יזיק לך !
כל הזמן מסתכלת עלייך בפרצוף מוזר ואת לא מבינה למה.. תנסי להבין שיש לך את הקסם ולה אין ואל תראי לה מה הוא ותמשיכי להיות כזאת ואל תלמדי אותה דברים שאת הכי טובה בהם זה לא עלול להיות טוב =\
אתם יודעים להתלבש טוב יש לכם טעם בבגדים אנשים מיתיעצים איתכם מה ללבוש למסיבות ועוד דברים דומים
לא בטוח עם המורה שלך מכשפה אבל אל תיקח סיכון!!!
כנראה שאתם ממש מאוהבים, כדאי לכם לקחת את זה צעד קדימה אם עדיין לא עשיתם זאת מהרו, אחרת תאחרו לרכבת
אתה תמיד דואג לכולם אבל כשקורה משהו,אתה בדרך כלל לא מעורב.
חזר, בריא , ערמומי ומקובל. כולם רוצים להיות בחברתו וחנונים מפחדים ממנו ..