Ermm..great!!
מִשׁאָל
את/ה כוסית/ן אששש
חִידוֹן
כל הכבוד ! אתה חכם יותר מתלמיד כיתה ו
אתם כל הזמן רק צוחקים אבל מה זה תחמנים
הכי שווה לך להיות מורה לספורט
אתה לומד אבל פטפטן לא קטן