אתה צריך את הפלאפון רק ל - היי-ביי לא יותר מיזה ....
את בעד אהבה שהיא לא תמיד מותאמת ומושלמת למצב, את נהנית כשיש ריבים בין הזוגות אבל כמובן חשובה לך הרומנטיקה!
אתם קסומים במראה🩷 אתם מאוד פופולרים ומקובלים מאוד, יפים ואהובים. הרוב יחשבו שאתם שיטחיים, אבל יש בכם הרבה מעבר לזה🩷
את.ה מאוד חמוד.ה ואי אפשר לא לאהוב אותך את.ה יפה, את.ה בן.ת אדם טוב.ה ואת.ה תעשי הכל בישביל החברים שלך ומגיע לך רק טוב ומי שלא אוהב אותך מאוד מוזר
לא, אתם עדיין לא מאוהבים, למרות שלפעמים נדמה לכם שכן תנו לעצמכם עוד הזדמנות, תכירו אנשים ואולי תמצאו את אחד
העולם הכי שווה אתם חברים טובים וחמודים אבל לפעמים תעדיפו להרחיק בעיות במקום להתמודד איתם
אתם מורכבים מפחדים לאכזב את משפתחם אתם טובי לב אבל לפעמים עצבניים ומורכבים עברתם דרך ארוכה ועברתם דברים קשים אבל הגעתם לדרך הנכונה.
אין לכם ניסיון בחיים ועושים יותר מדי שטויות… כל הכבוד!😂
אם קיבלת את ספיידרמן, כנראה שאתה אדם חכם, יצירתי ומצחיק שאכפת לו מאוד מהסביבה שלו. אתה תמיד מנסה לעשות את הדבר הנכון, גם כשזה קשה. לפעמים אתה מרגיש שהעולם שם עליך יותר מדי אחריות, אבל אתה לא מוותר כי אתה יודע ש"עם כוח גדול באה אחריות גדולה".
אולי זה נשמע לך כמו דבר רע ומי אני שאשפוט או אשנה את דעתך, אבל לפני המחשבות הרעות תקשיב/י לי, את/ה משחק/ת את התפקיד המגניב פה, את/ה זומם מזימות עם העורב שלך בזמן שהשאר מחפשים פתרונות מאיך להפתר מהרעיונות המגניבים והרשעים שלך, אז תחשוב/י בגדול!