יש מישהו/י שמאוד דלוק/ה עליך, ולא יודע/ת איך להגיד לך את זה.. אבל בקרוב את/ה תופתע!!
כנראה שאתם ממש מאוהבים, כדאי לכם לקחת את זה צעד קדימה אם עדיין לא עשיתם זאת מהרו, אחרת תאחרו לרכבת
אתם מורכבים מפחדים לאכזב את משפתחם אתם טובי לב אבל לפעמים עצבניים ומורכבים עברתם דרך ארוכה ועברתם דברים קשים אבל הגעתם לדרך הנכונה.
את תמימה יפה עדינה אך קצת נאיבית. את לא מאבדת אף פעם את התקווה שיום אחד הנסיך שלך יבוא. את תמיד מסתכלת על חצי הכוס המלאה. יש לך לב גדול ואישיות יפה שיכולה להקסים כל אחד, אפילו את רגזני.....
יש לך חוש אופנה , את יפה (מאודדד) ,את מיתאפרת כשצריך ומשיגה את הבנים בשניה 1 יהיה לך הצלחה בחיים כי את לא רק יפה אלה גם חכמה בהצלחה 1