אוי ואבוי! מסכנים קטנים... כולם שונאים אתכם,אתם לא נראים משהו ובקיצור? אתם משהו מיוחד-וטוב שאין הרבה כמוכם. תנסו להשתפר קצת,להבליג ו...לא לתת הרבה פרויקטים הא? XD
חִידוֹן
אני חושב ביבי שאולי צריך חוק או חודש כזה שמחלקים לאלו שיש להם -11000 ומעלה יצטרך לקבל 18000$ כדי להחזיר את החוב ולקבל עוד כדי אולי לקנות משהו
מִשׁאָל