על אודות
  • שֵׁם Bayik_Karabocek19
קישור לפרופיל זה
  • https://www.socialappbuilder.com/tr/u/OL_wx9qIn_LShGE5uxlkMw2/
פעילות אחרונה
  • Kötü gözüken ama Çok iyi kalpli Meleksin

    En iyisi bu olmasada yinede iyi

    חִידוֹן

  • ÖNSEZİLİ

    Önsezilerin çok kuvvetli ve sen onlara güveniyorsun. İçgüdülerinin hayatını yönlendirmesine izin veriyorsun. Bu da seni başarılı yapıyor. Öğretmenlerin seni sevmesi, beğendiğin çocuğun senden hoşlanması, moda hakkındaki doğru kararların hep önsezilerinin gücü sayesinde.

    חִידוֹן

  • Cristiano Ronaldo

    Dünyanın en ünlü ve en pahalı futbolsunun benzerısın...Çok sempatiksin ve fizik gücün çok iyi. Aynı onun gibi hızlı,çevik ve açıklanamayan estetık hareketler yapabılıyosun...

    חִידוֹן

  • Üstün zeka:D

    Aferin aferin sen bu zekayla profesör olursunxD

    חִידוֹן

  • Yeşil Kalpli

    Zamanı kullanmayı iyi bilir ve çalışkandır. Özellikle içten ve sempatik tavırlarıyla arkadaş çevresinde aranan eğlenceli bir dosttur. İçten içe biraz tedirgin ve huzursuzdur. Kendisini fazlasıyla tenkit eder ve hep bir yarış içerisindeymiş gibi kendiyle çok uğraşır. Dostlarına ve sevdiklerine çok önem verir ve fazlasıyla fedakardır.

    חִידוֹן

  • Trafik Kazasi

    Boyle giderse sizi ecel degil aramizdan Trafik kazasi alcak.Siz icinizdeki trafik canavarindan kurtulun bence,o sizden kurtulmadan.Dikkat edin kendinize yoksa hersey icin gec kalmis olacaksiniz...

    חִידוֹן

  • Türkiye Cumhuriyeti

    İşte bu İşte bu şehitlerin uğruna Türkiyelisin

    חִידוֹן

  • Fenerbahçe

    Eziksin,eziksiniz ve ezikler.Yani bi quiz'e en fazla sizin gibi adamlar böyle kötü cevap verebilir.Bari tuttuğun takım farklı ise üstüne odaklan da şu ezik görünümün biraz üstünden geçsin :) Fred'in selamı var bu arada :)

    חִידוֹן

  • Kimseyi sevmiyosun kafan rahat;)

    Iyisiiin:D

    חִידוֹן

  • Wooooow...!!!

    Wooooow...!!! Öpüşmek ve öpüşme sanatı konusunda üstünüze yok. Sevgilinizi öperken onu nasıl bulutların üstüne çıkartabileceğinizi çok iyi biliyorsunuz. Sizinle her öpüşmesinden sonra kendine gelmek için zamana ihtiyacı oluyor ve her seferinde size bir kez daha aşık oluyor. Onu bir kez de bu testin sonucuna ortaklık ettiği için öpmelisiniz. :)

    חִידוֹן

  • Yüreğinde kalb var!!

    Işte bu delikanlıdır sapına kadar.ne yalanı olur ne palavrası.hiç aldatmaz.romantik,duygusal ve açık sözlüdür..

    חִידוֹן

  • TWEETY

    Bi kedi gordum sanki lafini cizgi film tarihine altin harflerle kaziyan ultra salak kustan bozma yaratik... Aynı zamanda ufak tefek sarışın kızların anayasal lakabı....Kediye eziyet eden sadist çizgi film karakterlerinden biri.

    חִידוֹן

  • Dünyayı yerinden oynatabilirsin

    Seni sinirlendiren kişinin sonu kötü sadece onun değil tüm dünyanında sonu kötü sen en iyisi ıssz bir ormana git orda yaşa aman sakın ordada sineklere sinirlen me xD

    חִידוֹן

  • Şafak Sezer

    Komedide çok ünlü bir isim

    חִידוֹן

  • Philips

    Hmmm gzl en iyisi düz bir ekran al

    חִידוֹן

  • Oğuzhan KOÇ

    Oooooo Bkm nin en yakışıklısı baby facei tatlısı melek yüzlüsü vay beeee

    חִידוֹן