אתה במקצוע הלא נכון! קשה להאמין שפעם היית שחקן למרות שאם חושבים על זה שיחקת בבית"ר ירושלים תקופה ארוכה וזה יכול להסביר כמה דברים. ההבנה שלך בכדורגל שואפת לאפס ואתה לא כריזמתי בעליל. היכולת שלך לנבא מה יקרה שואפת לאפס ולמעשה כל דבר שאתה אומר קורה הפוך. כנראה הערוץ הראשון לא עושה לך טוב