אתם ההגדרה של בן אדם טוב.. אתם אכפתים דאגנים ועושים הכל בישביל האושר של הבן האדם בלי רצון לתמורה מצידם.. אין אין אתם מה שניקרא אנשים עם כבוד.
חִידוֹן
אתה כל היום רואה עספור מהבוקר עד הערב!! חולה על התוכנית הזאת וחושב שהיא התוכנית הכי גאונית שנוצרה בחיים ! :) אתה וחברים שלך מדברים על עספור כל היום! בדוגרי אתה צודק אין על עספור!
טוב נו, לפחות אתה יודע לחרוז.