אתם טובים במוטוריקה עדינה, יודעים להתעסק בטכנולוגיה.
גורם/ת: את/ה יכול/ה לגרום לגרום לאחרים רגשות: עצב, הפתעה, כעס, כאב, הלם, שמחה, אהבה... 😭😃😡😯🥰😅
את שולטת בצללים את יוצרת מהם דברים ויכולה להסוות את עצמך, צללים יכולים ליהיות דברים מדהימים! אבל הם יכולים ליהיות גם נוראים באותה מידה.
חיית הפטרונוס שלך היא אייל, הוא אצילי מכובד וחסון.
את חייבת קצת להוסיף צבע לארון לחדש...מה זה יש שם נראה לי קורי עכביש!!!
אהבת חייך תיהיה חננה כי היא קונה בסופר
אתה אמיץ וכדאי להיות בסביבתך!! כמו גיבור על!!!
כל הזמן מסתכלת עלייך בפרצוף מוזר ואת לא מבינה למה.. תנסי להבין שיש לך את הקסם ולה אין ואל תראי לה מה הוא ותמשיכי להיות כזאת ואל תלמדי אותה דברים שאת הכי טובה בהם זה לא עלול להיות טוב =\
אתה בור טיפש כמו היפופוטם ומטומטם אז כדאי שתלמד מלא למבחן הבא
אתה צריך את הפלאפון רק ל - היי-ביי לא יותר מיזה ....
אאתם ממש חננות ! אאתם מרשיים לאחחרים לקלל אתכם , אככפת לכםם רק מהבצפרר ומספרריים .. תפפסייקו להתרכז רק בבצפר , ותתחיילו להנוות מהחחיים (( : * חיייייייים רקק פעעםם אחחת *
את מיתלבשת בסדר לא אופנתית מידיי אבל יש מכוערות ממך וזה בטוח קצת מייקאפ לא יזיק לך !
את.ה בהפאלפאף אתם יש לכם לב זהב ואתם תעזרו לאדם בצרה! איתכם בבית: סדריק💛🤍
את תמימה יפה עדינה אך קצת נאיבית. את לא מאבדת אף פעם את התקווה שיום אחד הנסיך שלך יבוא. את תמיד מסתכלת על חצי הכוס המלאה. יש לך לב גדול ואישיות יפה שיכולה להקסים כל אחד, אפילו את רגזני.....
להשקייע יותר
הרגש שאת חשה הוא אהבה! זו אינה עדין התאהבות אך זו ההתחלה.. אם הוא לא ירגיש אותו דבר אלייך או יעזוב אותך (במקרה ואתם יחד) אז זה ישבור את ליבך.. אך ליבך יתאחה לאחר כמה שבועות או אולי חודשים עם עזרה של חברות ומשפחה ועם קצת עזרה של גלידה טובה.. ^^ הרגש שאת חשה לא אומר שלא תוכלי בלעדיו את עדיין יכולה לחיות את חייך אם הוא יחליט שזה לא בשבילו. אך כול פעם ואתם נפגשים את מרגישה פרפרים וכול פעם שאת רואה את חיוכו את נמסה וכשהוא פונה אלייך את מרגישה צמרמורת. כן זהו אהבה, רגש זה יכול גם להטעות תפקחי עיניים!
כנראה שאתם לא באמת מאוהבים באדם שחשבתם שכן אבל היי, אין סיבה להתייאש, יש מלא אנשים להכיר ועוד הרבה מאוד זמן, צאו לעולם ותמצאו את אהבתכם
את\ה את ילד\ה אמיצ\ה ואכפת לך מהחברים שלך מאוד חשוב לך שאף אחד לא ייפגע ממך או יפגע בכלל לא תשב\י בשקט אם מישהו ינסה לפגוע בהם ולפעמים זה מונע ממך לספר להם דברים את מתייחס\ת לכל אחד בייחס שאת\ה חושב\ת שמגיע לו [בין אם טוב ובין אם רע]