וזה רק בגלל שהשאלון לא היה באנגלית
את בן אדם מאוד שמח, את תמיד מחפשת את הטוב באחרים! לפעמים את ממהרת לכעוס, אבל את בדרך כלל סולחת מהר. כולם אוהבים אותך ואת נאמנה מאוד
כנראה שאתם ממש מאוהבים, כדאי לכם לקחת את זה צעד קדימה אם עדיין לא עשיתם זאת מהרו, אחרת תאחרו לרכבת
את\ה נראה\ת עדינ\ה אבל את\ה קצת מרדני\ת את\ה אהוב\ה על כולם ומאוד כשרוני\ת עברת הרבה בחיים אבל כמעט ולא רואים עלייך את\ה בסך הכל ילד\ה מאוד חמוד\ה
אתם אוהבים להתבודד ולפעמים אתם יכולים להיות אנשים קשים