כיף להיות איתך, לבלות איתךולדבר איתך... אתה מבין אנשים, אבל לא תעשה בדיוק הכל בשבילהם.... חבר כמוך רצוי שיהיה לכל אחד!
חִידוֹן
כל הכבוד ! אתה חכם יותר מתלמיד כיתה ו