המאזניים שייך למזלות האויר. בני מזל מאזניים זקוקים להרבה מאוד אישורים שאוהבים אותם, ומתקשים לכעוס, כי הם פוחדים שאם יכעסו – יפסיקו לאהוב אותם. לכן הם משתדלים לרצות אנשים אחרים, ולא מבטאים רגשות שליליים. בני המאזניים זקוקים - כמו שאר מזלות האויר - להיות לעיתים קרובות עם עצמם. כשהם לא מצליחים, הם מסתגרים והופכים להיות מופנמים ועצובים. יש משהו מאוד עדין ושביר אצל בני מזל מאזניים, אבל במקביל גם מקננת אצלם שאיפה עזה לצדק אישי וחברתי: הרבה שרי משפטים וראשי ממשלה שייכים למזל מאזניים, כמו דוד בן גוריון.
אתה לא יודע מאיפה זה בא אתה חנון שקוע בלימודים נסו לחדש ולבוא עם דברים חדשים להראות לכולם מי אתם נסו שווה לראות
אתה חייב לשפר את הציונים שלך. אחרת יעיפו אותך מבית הספר, מקבל 0-60
יצא לך פטריק כלומר אתה עצלן מגעיל שמן וצוחק כשלא צריך !! אתה ילדותי !!!
אתה יציב וחזק. מתחשב ואמיץ. אכפת לך מהעולם ומחבריך. אתה לא תמיד מקשיב אבל בפנים אתה רך כמו מרשמלו.
אתה בן אדם רע שכל מה שהוא מנסה לעשות זה להציק,להאשים לעוד...
תתחיל/י להשקיע יותר בלימודים אם את/ה רוצה שיצא לך משהו בחיים המוח שלך בגודל אפונה
אתם נורא שובבים, אוהבים הרפתקאות, להתנסות בהרבה דברים חדשים, מולטי-טאסקרים, ואתם עם אישיות עשירה מאוד וכולם רוצים להיות חברים שלכם, למרות שלפעמים אתם רוצים להנות מהלבד שלכם. מעניין מה אורך השיער שלכם…
סאם מדני פנטום תהיה חברה שלך!
אתם מאוד מצחיקים ומבינים באומנות.נסו להתנהג בפחות ילדותיות.
אתה איש מרושע חסר לב ואנושיות כלשהי ואוהב להרוס לאנשים את היום בקיצר שטן מושלם!!