אאתם ממש חננות ! אאתם מרשיים לאחחרים לקלל אתכם , אככפת לכםם רק מהבצפרר ומספרריים .. תפפסייקו להתרכז רק בבצפר , ותתחיילו להנוות מהחחיים (( : * חיייייייים רקק פעעםם אחחת *
אתה שר בסדר.. לא מדהים וגם לא גרוע.. אם אתה רוצה לשיר טוב כדי לכם ללכת לחוג שירה ולנסות לשפר את זה!
את\ה מאוד אוהב\ת רכילות ומאוד חברותי\ת אבל את\ה מתמודד\ת בשקט עם אתגרים ונאלצ\ת להסתיר סודות לעיתים קרובות קשה לך ששוכחים ממך אבל את\ה לא מפחד\ת לומר לאף אחד את האמת בפנים
יש כאלו שיגידו שאתה מרוקאי אם זה נכון.? אלוקים יודע!
אתה מנגווווו זה זורמ'ך בדםםם אתה מנגו אבל סחוטטטטט מממששש
אתה בנאדם קורעע אחריי הכל ודיי סטלן אבל קצת אהבל