אתה לפעמים עושה יותר מחושב ואנשים אולי יקראו לך פזיז אבל ברצינות מי צריך לחשוב ?
כנראה שנהנת לצפות בסרט, וגם אם בכלל לא ראית את הסרט, לא נורא! (גם אני לא ראיתי את הסרט, אין לי נטפליקס בבית...😔)
את/ה מאוד ביישן/ית .. אם את/ה רוצה שייצא ממך משהו.. תתחילו קצת להתגבר על הביישנות
את/ה לפעמים יכול להיות ממש יפה ולפעמים מכוער/ת אבל בממוצע את יפה