את חמודה, חיננית, חכמה. עדינה, ובקיצור.. מושלמת! ברוכה הבאה! - למרות שאת טיפה.. רעה.. אבל בכל אחד יש טיפונת חיסרונות!
אתם מאד מגניבים ומסתורים, המשפחה אצלכם היא ערך עליון אבל לפעמים אתם נוטים להיות קצת דיכאוניים
כנראה שאתם ממש מאוהבים, כדאי לכם לקחת את זה צעד קדימה אם עדיין לא עשיתם זאת מהרו, אחרת תאחרו לרכבת
אתה מדהייים ! "מראה מראה שעל מי הכי יפה בכל העווולם ? ! " - "כאילווו , ברווווור שאתה [ : "
את אמיצה ויפה כולם אוהבים אותך וכיף איתך את משוגעת ואכפתית ותעשי הכל בשביל חברים שלך
אתם נאמנים, מעל לכל. היושרה שלכם עוקפת כל רצון עצמי ואתם חדורי מטרה עם כוח פנימי שלא מהעולם הה