אתה מבין הרבה בblack pink אתה הערצת אותם מההתחלה ואין לך בייס כי את אוהבת את כולם באותה מידה🩷🖤
יאיי יצאת בומבייה השיר השני של בלאקפינק! אתם אנשים מיוחדים וממש יפים יש לכם טעם טוב במוזיקה
את/ה האמא של החברים את/ה תמיד תדע/י לעזור לאחרים בנחמדות ויש לך הרבה תחומי עניין