הרגשות שאת חשה כלפי אותו בן הם רק חיבה... את מתרגשת לידו אולי בגלל שאת הכרת אותו רק עכשיו שהתקרבתם בזמן האחרון או שאולי אפילו גילית עליו משהו שלא ידעת.. אבל את צריכה לשאול את עצמך את השאלה : "האם אני יכולה להמשיך להיות ידידה שלו?" אם התשובה היא כן אז ככול הנראה שזהו רגש חולף.. ^^
אתה חנון שמשחק עם עטים ומצייר ציורים דפוקים שלא יודע לרוץ ולא אוהב כדורגל
יפה, מלא מרץ ואוהב לבחור מה שהוא רוצה ולא שיגידו לו מה לעשות .
אבל מאוד יפה יש לך חוש אופנה קצת , ואת יודעת להיתלבש אבל ליפעמים לא ! תנסי להתאשר לשים מייקאפ על הפנים וכאלהה.. בהצלחה !