את.ה אמיצ.ה ותמיד תהיה מוכנ.ה לעזור לחבריך! אפילו אם זה מצריך לסכן את עצמך✨😱 בטח היית.ה חבר.ה ממש טוב.ה של הארי!!!
את אניד! יש לך לב זהב, ושאת רואה שמישהו צריך עזרה את מיד הולכת לראות מה איתו, במיוחד אם זו החברה הכי טובה שלך!... את המלכה שיודעת את כל הריכולים שיש וחברותית למי שאת באמת אוהבת.. אז יש לך כל מיני חברים ואת הבסטי הכי טובה שיכולה להיות...
אתם נחמדים ברמה מוגזמת (בקטע טוב) יש לכם טעם טוב באופנה ועושים לכל הסביבה שלכם מצ"ב רו"ח טוב!