את מיוחדת מכל השאר ♥ את ילדה שונה ונדירה , זההההה טווווב כמוך אי אפשר לימצוא הרבה , את חייכנית ויייש לך המון חברות בבית הספר . לפעמים את נוטע לשקר ואז את מתחרתת על זה ובסוף חייבת להגיד את האמת , את לא זורמת עם כולם אם נגיד בבית הספר צריך לעשות תור , אז את לא נדחפת להיות ראשונה את זורמת , את מוותרת לפעמים , אבל כשאת רוצה משהו זה בא לך בקלות , את מסובבת את כולם על האצבע הקטנה שלך , את טיפוס קנאי טיפה , את לא שמה על אף אחד וזה טווב !! תמשיכי כך מאמי ! וגם את אוהבת מאוד !