הרגש שאת חשה הוא אהבה! זו אינה עדין התאהבות אך זו ההתחלה.. אם הוא לא ירגיש אותו דבר אלייך או יעזוב אותך (במקרה ואתם יחד) אז זה ישבור את ליבך.. אך ליבך יתאחה לאחר כמה שבועות או אולי חודשים עם עזרה של חברות ומשפחה ועם קצת עזרה של גלידה טובה.. ^^ הרגש שאת חשה לא אומר שלא תוכלי בלעדיו את עדיין יכולה לחיות את חייך אם הוא יחליט שזה לא בשבילו. אך כול פעם ואתם נפגשים את מרגישה פרפרים וכול פעם שאת רואה את חיוכו את נמסה וכשהוא פונה אלייך את מרגישה צמרמורת. כן זהו אהבה, רגש זה יכול גם להטעות תפקחי עיניים!