Όχι μόνο το πήρες, αλλά και το έζησες. Τα πολλά μαθήματα που ήσουνα αναγκασμένος να δώσεις σε δύο χρόνια σε κατατάσουν στους δυνατότερους του κλάδου. Τώρα πλέον τίποτα δεν σε φοβίζει.
Σίγουρα έχεις παραπάνω κιλά στην κοιλιά απτις μπύρες,και στεναχωριέσαι που βάλανε χορτάρι στο ρουφ και που φτιάξανε το μετρό κι απο εκεί που ήμασταν αρντάν,τώρα ο βοτανικός γέμισε μαλάκες.θα τα πούμε την παρασκευή στην αηλή.