Σχετικά με
  • Ονομα Atila_Koyluoglu66
Σύνδεσμος σε αυτό το προφίλ
  • https://www.socialappbuilder.com/tr/u/Y8PZTfp68AMjpqEXYMt36g2/
Πρόσφατη Δραστηριότητα
  • USAGİ

    Tambir aşk kızısın fazla çocuksu patavatsız ve bol şeker ama büyüyosun sana önerim biraz baharat :D neyse devam edelim seni seven yandı çok nazlısın

    Κουίζ

  • Ruh İkiziniz Eski Çağlardan!

    Ruh ikiziniz çok eski çağlarda yaşamış ve hayata veda etmiş birisi, ya siz dünyaya biraz geç geldiniz yada o erken... Seyrettiğiniz tarihi filmlerde, dolaştığınız tarihi mekanlarda hissettiğiniz o garip duygu bu yüzdendir. Çünkü sizin bir parçanız yani, ruh ikiziniz o dönemlere tanıklık etmiş. Çevrenizdeki kişilerin size herşeyi biliyormuşsunuz gibi davranmalarında, size akıl danışmalarında ruh ikizinizin size kattığı bilgece duruşun da çok etkisi var.

    Κουίζ

  • Sen Emre'sin

    Sen çok iyi bir arkadaşsın.Ama arkadaşlarından biraz uzaksın.

    Κουίζ

  • Ali ve Barış'ı ayrı ayrı alayım ben lütfen.

    Olsun, sevmek zorunda değilsin.Ayrı ayrı da hoş olur gerçi ;)

    Κουίζ

  • Çok seviyorsun.

    Onu o kadar çok seviyorsun ki aşkından ölebilirsin.

    Κουίζ

  • Barış can , gerisi patlıcan !

    Ali'yi desteklediğin söylenemez YAPRAK SANA GÖRE KÜÇÜK TİTAN DEĞİL! bune cürret ! O BİR AMAZON KIZI DİMİĞĞĞĞ ! ksjkdlsjdlaskjdsal

    Κουίζ

  • Tecna

    Hoşlandıkları: Bilim, bilgisayarlar, buluşlar. Güçlü Yönleri: Mükemmeliyetçi, çok kararlı.

    Κουίζ

  • Osman normal

    Normal bir osman

    Κουίζ

  • SEN BİR MİSHAPM ASKERİSİN!

    Biraz ondan biraz bundan... Ne 4N1K'ya, ne de Ölüme Fısıldayan Adam'a aitsin! Sen biricik anakuşumuza, Büşra Yılmaza aitsin! Ve biz sana en iyi okurkuş unvanı vermekten gurur duyuyoruz. Aman ha, sakın unutma! Mishapm askeri bir okurkuşsan zaten en iyisisindir.

    Κουίζ

  • Yaprak'ısın.

    Aşık olduğu kişi gibi bir şey.

    Κουίζ

  • Ali

    Ah seni gidi, aşkını içinde tutan deli aşık... Buna can dayanmaz be! Bazı şeyleri saklama çünkü Cornetto'nunda dediği gibi "AŞKTA CESUR OLAN KAZANIR."

    Κουίζ

  • Kardeşini çooooooooooooooooooooooooooooooookkk seviyorsun

    Kardeşini en az kendin kadar seviyorsun

    Κουίζ

  • %40 LOVATİC'SİN!!

    :( Üzgünüm ama sahte bir Lovatic'sin :( Bence gerçek bir Lovatic olmak için tanıdığın gerçek Lovatic'lerden birşeyler ögren :)

    Κουίζ

  • Bade

    Daha tam yengemiz olmasa da diss kralı Tunakuş'la olmasını çok istiyorsun. Umarız hayalin gerçekleşir.

    Κουίζ

  • Ya kankamsın yada kafadan attın !

    Ya çok yakın bir arkadışımsın , yada kafadan attın yinede çoğu doğru!

    Κουίζ