אתם האנשים הכי רגועים בעולם!!!!!!!
Κουίζ
כנראה שאתה לא מספיק טוב... לא אוהבות אותך ולא רוצות להיות לידך... לא נורא תנסה להתקרב לחבר'ס בשיכבה ותיתגבש.. אחר כך תבוא לחידון שוב ותבדוק!
טוב נו, לפחות אתה יודע לחרוז.