Sen Mabel gibi eğlenceli, komik, yaratıcı, duygusal, sevecen, tatlı ve kıpır kıpırsın. Ama insanlara çok kolay güveniyorsun. Arkadaş edinirken dikkatli ol. Maceraperest birisin. Hayvanları çok seviyorsun. İyi kalplisin. Giyim tarzın harika ;) Şapşisin :D Ama iyi anlamda. Arkadaşların tarafından çok seviliyorsun. Seninle dalga geçebilirler ama bu seni yıldırmasın. Farklısın ve farklılık iyidir. :)
Fiziksel veya ruhsal açıdan hiç bir zorluğa gelmekden hoşlanmıyorsun. Ama şanslısın ki belirli bir dönem sonra, istediğin şeyi elde edebiliyorsun. Bu da sana çok büyük sakinlik veriyor. Ufak bir defo: çok fazla tembellik! Koltuğa bağlı kalarak önüne gelen bir takım fırsatlardan kendini uzak tutuyorsun!