Tebrikler.Sen arkadaşını çok seeviyorsun
Çok güzelsin erkeklerin hayalindeki güzellik sende mevcut güzelliğinle her erkeği elde edersin Adriana Lima yanında halt etmiş.../ Çok yakışıklısın acayip karizmasın bi kere, Brad pit kim ya kızlar seni tanımamış yakışıklılığına güvenerek elde edemeyecegin hiç bi kız yok bi bakan bi daha bakar sana...
İnsanlar seni çok seviyor ve neredeyse hiçbir kusurunu görmüyor.Hep böyle bir insan olarak kal.
Çok güzel bir yaşam içindesin hayatta ne için var olduğunu biliyorsun hayatı yaşamayı bildiğin gibi ölümden sonrasını da düşünüyorsun. Doğru yoldasın... Aynen devam...
Melek gibi çocuksun. Kıskanmazsın, huysuz değilsin, kimseye zararın yok!
Türklük ve geçmiş hakkında çok bir şey bilmiyorsun. İlgilenmiyorsun. Senin için vatanından önce sevgilinle gezmek geliyor herhalde. Ulusunun durumu ne, ne olmuş, ne bitmiş ilgilenmiyorsun. Öğrenmeye çabalamıyorsun. Sen yakında "komünist" bile olursun. Tam eşitlik adı altında "sıçtığın bokun bile sana ait olmamasını" kabul ederek insanlığını unutursun. Ne Türklük'ün kalır ne, dinin, ne de başka şeyin. Ama sen her şeye kayıtsız kalırsan, hakkın budur! "Türk Alemi'nin en büyük düşmanı komünizmdir, her görüldüğü yerde ezilmelidir!"
Dinoco yani king sin gerçekten baya bir hızlısın ve şevkatlisin
Siz tam bir sapıksınız. Seks sizin hayatınızın parçası değil tam kendisi. Seks için yaşıyor, nefes alırken bile seksi soluyorsunuz. Açık havada çıplak bir eşek görseniz ondan bile heyecanlanıyorsunuz. Size arkasını dönenin kıçına yastık bağlaması kendi güvenliği açısından faydalı olur.