aşkn da mevsimi vardır. mevsimLerin simgeLediği şeyLer aşkınız içinde geçerLi.. sizin iLişkiniz kışı mı yaşıyor yoksa baharı mı?
birLikte oLduğun insan başka birine bakıyor. ne hissedersin? ya da eski sevgiLisiyLe haLa samimi. ne düşünürsün? ya da en yakın arkadaşının notlarının senden yüksek oLduğunu öğrenince ne yaparsın? İçindeki kıskançLık canavarının gücünü tanımaya hazır
hoşLandığın herkesi geLecekteki kocan oLarak mı görürsün yoksa tam aksine koLay koLay aşık oLamamaktan mı şikayet edersin?
mutLuLuğun geLmesi için bekLeyen mutsuzLardan mısn? Yoksa küçük şeyLerden biLe zevk aLmayı başarabiLen mutLu azınLıktan mısın?