Çoğu erkek gibi sende sarışın sevenlerdensin.. :)senin için önemli olan aşk değil sanırım...sen dış güzelliğiyle ilgileniyosun özellikle renkli gözlü kızlarla ilgileniyosun...çok çakalsın.. :)
Bu başıboşlukla sizden bi halt olmaz tebrikler hayatı doya doya yaşadınız artık hatırladıkça gülebileceğiniz bir çok anınız var ama en iyisi geçmişi çok fazla düşünmeden akşam yatacak yer ayarlayın kendinize havada soğuk zaten gene köprü altında yatmak zorunda kalmayın
Sen süper birisisin. Hiçbir şeyden korkmuyorsun. İnsanlar da senin cesaretine ve kararlılığına hayranlar. Zor olayların üstesinden nasıl geleceğini çok iyi biliyorsun. Çevrendekilerin çoğu sana hayran.
Hic dert edip tasalanmaniza gerek yok.Nerden baksaniz koca bir altmisyıl var.Tahminlerimiz de yanilmadik sizin doya doya mutlu yasayacaginiz cok guzel seneleriniz sizi bekliyor bunun tadini olesiye sevdiklerinizle cikarmaya bakin...