Kahverengi veya griyi seversin. Dövüşçü ve asi bir yapın var. Hızlı hareketler sergileyip, çevrendekileri şaşırtabilirsin. Bacak veya ayağa dayalı sporlarla kendini geliştirebilirsin.
Sen tam bir iyiLik meLegisin. her zaman her seyden üstün tututyorsun iyiLigi dünyanın gecici oldugunun farkındasın gerektiriginde baskaları için kendini risk altına atıp feda edebiliyorsun x)
Kartallı bak sana birşey söyleyeceğim. Takımını sevdiğini biliyorum ama Beşiktaş iyi sayılsa bile bir yere varamaz. Sen en iyisi gel kardeş takımına katıl. Kime mi? Tabi ki GS'ye. Aman bağırma. Tamam zorlama yok. Sen bilirsin Kartallı.