Kanatsız bir meleksin! O kadar iyisin ki! Sen tam bir meleksin. Hani derler ya bir kanadı eksik diye, aynen öyle! Ailene her zaman doğruyu söyleyip arkadaşların için her zaman iyi şeyler düşünüyorsun. Çünkü onlar iyi olduğunda sen de iyi oluyorsun. Herhangi yanlış bir şey yaptığında bile dürüstlükten ödün vermiyor, bu dürüstlüğün sayesinde de her türlü durumu kolaylıkla atlatıyorsun. Ayrıca çevrendekiler de bu şeffaflığından dolayı sana çok güveniyorlar.Böyle devam et :)
Kalbi kin tutmayan , cömert , dostlarına düşkün , hayvansever , temizlik yapmak hayatının en önemli parçası olan , huysuz ama bir o kadar da eğlenceli , komik , disiplinli , sanatın göz önünde yaşamaya rağmen işlerin mutfak kısmıyla daha çok ilgili olan - yönetmen senaristlik gibi- sevdi mi tam seven birisin
Şehirden sıkıldınız, yoruldunuz, bunaldınız. Ev sizin kaçacak deliğiniz, sığınacak kovuğunuz… Ama bir delik ya da kovuktan daha konforlu olmasında da bir sakınca yok. Mesela büyükçe bir garaj olsun ki eşiniz de siz de arabalarınızı rahatlıkla park edin. Kendi halinde bakımlı bir bahçe çocuklara da size de iyi gelir. Musluğundan hem sıcak hem soğuk suyu akmalı, arada bir jakuziye de girmeli… Küçük havuzda çocuklarla oynayıp, sonra bir kenarda güneşlenmek gibisi de olmayacak. Komşulara hem yakın, hem biraz mesafeli, küçük bir villa… Daha ne istersiniz? Fena fikir değil, umarız en yakın zamanda bir adet edinirsiniz…
Sende tüm Disney prenseslerinden esintiler var.Çok güzelsin.İyi yüreklisin.İnsanların içini görüyorsun.Babandan destek alamıyorsun.Her kurbağayı öpmek istiyorsun.Sevgilinin seni aldatmasından çok korkuyorsun.Herşeyi merak ediyorsun.Hangi Disney prensesi olduğunu bilmek çok zor.Ama bu bir gerçek sen tüm Disney prenseslerine benziyorsun.