Dediğim dedik birisin,çoğunlukla düşüncelerini başkalarının da benimsemesini istiyorsun ve bunu yaparken de kaba ve kırıcı olmaktan çekinmiyorsun.Ağır,oturaklı,fazla konuşmayan,yeri geldiğinde susmayan,ciddi kişiliğinle tanınan birisin.Kendinden olmayan insanlarla yaşamayı sevmiyorsun,kibirlisin ve kendini diğer insanlardan üstün görüyorsun.Kız erkek ilişkilerine gelince;çok kıskanç ve sertsin,kesinlikle romantizm sana göre değil değil ayrıca ilşikide senin sözün geçerli,sen maçosun.Muhtemelen kundura ayakkabı,kumaş pantolon,gömlek giyiyor,tesbih sallıyor ve yere tükürüyorsun:D..Olaylar karşısında düşüncelerin çok net,tereddüt etmiyorsun,uzlaşmacı değilsin.Kavga,çatışma,gerilim gibi kavramlar tam sana göre..İdeolojik görüşün Totaliter rejim(faşizm);halkın egemenliğinin ortadan kalktığı ve baskıcı bir toplum yapısnı benimsiyorsun,bütün insanların aynı tip olmasını istiyorsun.
Deyim yerindeyse tam bir fırlamadılar.Öğretmenlere yapmadıkları kalmaz.Sınıfın altını üstüne getirirler.Hemen kendine benzer birkaç arkadaş bulup bu eylemlerini okulun geneline yayarlar.Velileri okul yolunu aşındırsa bile bu arkadaşlar için tek çare müdür odasıdır.Sopayı yiyince rahatlayan arkadaşlarımız için psikolojik danışmanlar bile yetersiz kalır.Aralarından okul 1.si çıkanlar bile vardır.Şımarık olmaları kendilerini durduramaz olmalarından kaynaklanıyor olabilir.
Işte tam bir kahve manyağına denk geldin :D ama bu sonun değil üzülme ;) kişilik demişken bol kafeinlinin tekisin yani ne içler acısı nede laylay lom :D kendi çapında dönüyosun hatta dünya senin etrafında değilde ellerinin içinde dönüyo , çok rahat takılan aldırş yapmayan birisin ama kendini beğenmişin tekisin aynı zamanda ama üzülme ben de öyleyim :D
Yay’lar başkalarının zorlandığı konuları bile kısa sürede kavrar ve çözümler üretirler. Kavrama yetenekleri ve becerileri sayesinde her işin üstesinden kolayca gelebilirler. Dikkatsizce riske atılabilirler fakat hatalarından dersler çıkarmayı da bilirler. İçtenlikleri ve iyimserlikleriyle birçok arkadaş edinebilirler. Özgürlüğüne aşırı düşkün olan Yay’lar kısıtlanmaktan ve emir almaktan hoşlanmazlar. Dikkatsiz, kaprisli ve patavatsızdırlar. Çabuk sinirlenirler, kısa sürede sakinleşirler, kin tutmazlar.
Çalışkan olmanın yanı sıra fedakar olmanın elbette sana bazı bedelleri olacaktır ama sen zaten çook büyük kazançlar peşinde değildin mutlu bi yuvan o eski dostlarınla her akşam koyu muhabbetler edebileceğin bi mekan senin için fazlasıyla yeterliydi ama keşke hayat sen gibiler için biraz merhametli davransaydı o zaman sevdiğine de kavuşabilirdin gene de sen etrafın tarafından oldukça sevilen birisin buda sana sevgilinin hasretine dayanabilecek gücü ve kuvveti veriyor zengin ve mutlu yaşayamadın belki ama tebrikler namuslu ve şerefli biri olarak öleceksin :))
Olivin (peridot) denilen magmatik kayaçın şeffaf sarı ve açık yeşil renkli türü.Kalp, pankreas, dalak ve ciğerler üzerinde olumlu etkileri vardır. Doku bozulmalarını önleyici özelliklere sahiptir. Beden-zihin dengesini sağlar. Neşe ve sevinç hissi verir. Böylece diğer insanlara da sevgiyle bakılmasını sağlar. Kişinin yaşam enerjisini, canlılığını korumasını sağlar. Kişiyi verici olmaya yönlendirir. İyimserlik verir ve küçük gelişmelerden sevinç duyulmasını sağlar. Nedensiz duyulan korkulara karşı iyi gelir. Kaygıyı azaltır. Kişinin iç dünyasını farketmesini sağlayarak kişisel gelişimi hızlandırır. Çevreyle iletişimi mükemmelleştirir. Kıskançlık, egoistlik ve duygusal soğuklukları yokeder.
Sizi uzaktan veya yakindan taniyan herkes sizi deli dolu ve enterasan buluyor baya seviliyorsunuz.Etrafinizda pek kimseler yok gibi gozukuyor.Evinizde sizin gibi enteresan bir cok ozelligi tasiyip sahipleniyor.Orada herkes kendini kaybediyor.Baya sade ve genis huzurlu yere sahipsiniz.Evinizde zor olan tek sey birseyleri kirip dokmek olurdu...
Özgürlük anıtını yada times meydanını gördügünde içinde mutlulukla karısık tuhaf bir duygu hissediyormusun? new yorka bakarken iste yasamak istedigim sehir diyormusun? hiphop r&b favori muziginmi? los angeles,chicago,miami hayallerini süsleyen tatil mekanlarımı? o halde sen yolunu kaybetmis bir amerikalısın,hollywood filmlerini neden bu kadar seviyorsun hic düsündünmü...
Olaylar ve durumlar karşısında kolay paniğe kapılan, ters giden bir durumda derhal fiziksel belirtiler gösteren, yüksek ölçüde panik birisiniz. Yaşamınızı sürdürürken kimi zaman soğukkanlı olmanız gerekmekte. Bu sebeple rahatsız edecek kadar panik bir kişiliğiniz varsa uzman yardımı almanızı öneriyorum.
Dilimiz pek varmıyor ama,siz ya nalbantsınız,ya usta bir marangoz,ya da ne bileyim örneğin,onu-bunu çarmıha germeye pek hevesli bir yurdum insanısınız.Yahu insaf,matkapla uğraşanlar çivisini çıkarmış tamam da,bırakın memleket yaralarını sarsın,acısını Nazım'ın şiirleri,Aziz Nesin Usta'nın nükteleri,Nasreddin Hoca'nın kıssaları-hisseleri alsın.Çivisini çakıcam diye,kafasına kafasına çivili odunla vurmakla olmaz ki bu iş!Dur hemşerim,yavaşşş,sakin,verin o odunu bize.Tamam,geçti!O çivi kaç para,biliyonuz mu peki?Milli servet,milli servet!Zaten,devletin çivisi deniz,çakmayan Deniz Gezmiş..Şşş tamam,sevmek zorunda değilsiniz,pardon!Fikir adamı,namuslu ve cesur çocuk ama,dii mii?..Buralarda,cesarete övgü yerine sövgü düzmek midir acep adet?Dostluk-kardeşlik varken,iyilik-güzellik varken,düşmanlığa ne hacet!..
Adada her ne hikmetse bilinmez ama, bulunmaz hint kumaşı muamelesi gören çilli... bayan olmasına rağmen çok cesur ve güçlü.. çünkü geçmiş yaşamında yaşadığı ve yaşattığı kötü şeylerden kurtulmak için bu adada çırpınıyor.. ama çoğu zaman yalnızlık hissediyor çünkü çok fazla sırrı var ve paylaşmıyor..
Kibirli, bencil ve aşırı baskın birisi olarak görülüyorsun. İnsanlar size hayranlık duyup sizin gibi olmak isteyebilirler ama size her zaman güvenmezler ve sizinle çok yakın ilişkide olmaktan kaçınırlar. Ama bu size bir karizma katıyor. Biraz daha alçakgönüllü olmayı deneyebilirsiniz:)
Bir önceki hayatınızda Güney Fransa’da üzüm bağları olan bir şarap üreticisiydiniz. Maddi açıdan varlıklı fakat bulunduğu çevreden hoşlanmayan biriydiniz. Bu nedenle sık sık kendi dünyanıza çekilir ve hayat üzerine bir filozof edasıyla düşünceler geliştirirdiniz. Hatta bu düşüncelerinizi yazıya döküp bir kitap halinde yayınlamayı bile düşündünüz fakat beklenmedik bir aşk macerası sizin hayata bambaşka bir gözle bakmanıza neden oldu ve daha önce yazdığınız ve düşündüğünüz herşey size yavan gelmeye başladı. Bu nedenle bu yazıları hiç bir zaman yayınlamadınız. Büyük aşkınızla hiç bir zaman evlenmediniz ama ömrünüzün sonuna kadar birlikte yaşayarak, hayatınızın tadını doya doya çıkardınız. Ölümünüzden sonra sevgiliniz sizin yazılarınızı evin bir köşesinde buldu ve her akşam sizinle konuşur gibi hissederek o yazıları tekrar tekrar okudu.