Sen Zeliha gibi çok iyi kalpli ve fadakar birisin unutma çok güzel birisin 💋💋
Sen Seyran Korhansın. Seyran gibi inadçı, dediyini yapan, gururlu ve azimli.Senin için önemli olan karakter.Sen insanların görünüşünden etkilenmezsin.Eee daha ne olsun hem güzel hem inadçı sana bir Ferit Korhan gerek!:)🤍
Çok Güçlü Nazik Şirin Şeker Neşe Dolu Kitap Okumayı Seven Ve Çok Güzel Birisin
Aslında bu insanlar kendilerini idare ettirmek konusunda isteksizdirler. Bir kötü yönleri de her yerde sırlarini açıklamalarıdır
Sen azizesin iyi kalpli fedakar yardımsever
Sen tatlı ve şirin birine benziyorsun. İnsanların senin gibi birine ihtiyaçı var.
Sende onun gibi zeki güzel ve aşka inanan birisisin.
Bence levent cok iyi bi karakter ferihayi sevmesine ragmen askini gizliyo ve icine atiyo demek senin de bole bi problemin var ama uzulme levent cok iyi bir karakter
Sen eylülsün cesur bir kızsın ve uslu ve sakinsin
Evleneceğiniz kişinin ismi İ harfiyle başlayacak..inşallah sevdiğiniz kişinin ismi bu harfle başlıyordur.
Sende duygusalsın kızlar gibi içinden kız çocuğu isteği geliyor her ne kadar erkek çocuk velihattır deselerde kız çocuğunun yeri başkadır kalplerde...
Çok cesursun:başkalarını düşünür,bağımsız ve doğuştan lider ruhlusun.
Hep kendinizi düşünüyorsunuz. çok cadı birisiniz. insanlar sizden adeta kaçıyor. her söylenene bir lafınız var. hiç birşeyin altında kalmıyorsunuz.
Sen Cemre'yi sevmiyorsun sanırım. Sevmiyorsan yeniden teste gir ve bu sefer bak bakalım kim çıkacak...
Sen aynı Tan Sağtürk gibisin kıskanç,sevimli,inatçı birisin.Ama nanaya (Evrim Akın) çok soğuk davranıyorsun!Öyle yapma o seni o halinle beğeniyo zaten!Biraz Değişmelisin!:(