Çok sevecensin.Arkadaşlarınınla iyi geçinmen çok güzel bir şey.Herzaman böyle devam et ki çevren insanlarla dolu olsun!Ama yeri geldiğinde biraz kötü ol ki seni ezmesinler.
Hayatımda böyle sevgi görmedim. Emir Berke yi gerçekten çok ama çok seviyorsun. O senin için bir tane canını bile verirsin Emir Berke ye. O bundan gurur duymalı.