Sen tam bir romantiksin!!Avril u dönemde beyaz atlı prensi Deryck Whibley ile çıkmaya başlamıştı ..Sen de aynen onun gibi hassas bir dönem geçiriyorsun ..Cool sertsin ..Farklısın ve bunun farkındasın =) Başkalarına çok zor güveniorsun ..Slow-rock parçalar dinlemek seni rahatlatıyor ..Avril'ın ikinci albumu Under My Skin tam sana göre!!