İnsanlardan utanıyosun kardeşin için her şeyi yaparsın
Bu aşık ölüme kadar sürüklemişsen bravo sana! Öncelikle sen ya normal birisin ya eğlenceli yada sıkıcı ama o kişi sana çok değişik ama güzel bir his veriyor ve sende bunun için herşeyi göze alabilirsin. Bu ölüm bile olsa...
O kişi için sevdiklerini incitemezsin ve kötü anlamda olmasa biraz toxitsin ,muhtemelen fazlasıyla yada normal sayıda arkadaşın var ve çoğu zaman onu düşünüyorsun, kötü değilsin, böyle devam et!