Gereğinden fazla hareketli ilişkiler yaşıyor olabilirsiniz. Bunun nedeni sizsiniz. Şikayetçi olmasanız da uzun süreli ilişkileri idare etme zorluğu çektiğiniz doğru. Biraz da karşı tarafın temposuna göre yaşarsanız daha sağlıklı ilişkileriniz olabilir. Biraz fedakarlıktan zarar gelmeyecektir kendiniz ve partneriniz için yapmanız gereken bir şeyler olduğunun farkına vardığınızda düşünmeden yapmalı fakat karşı tarafın sizi anlayabilmesi için onu da dinlemelisiniz. Size ayak uyduramayacak kişilere rastlıyorsanız onları hızlandırmak yerine kendinizi yavaşlatmanız gerekecek bu da sizi ilişkinizden soğutacaktır.
Sanatın tüm güzelliklerini doyasıya harmanlamıs, modanın kalbı,akdeniz insanının sıcaklıgını yüreginizde hissettiren italya. Belki sardunya adasındaydın belki sicilyada romada milanoda.. Kesin olan tam bir akdeniz insanı oldugun ve italyanca duydugun anda bile tüylerinin ürpertiyle irkildigi,bir sonraki seyahatinde italyayı seçmelisin çünkü ruhunu orda bırakmıssın
Kibirli, bencil ve aşırı baskın birisi olarak görülüyorsun. İnsanlar size hayranlık duyup sizin gibi olmak isteyebilirler ama size her zaman güvenmezler ve sizinle çok yakın ilişkide olmaktan kaçınırlar. Ama bu size bir karizma katıyor. Biraz daha alçakgönüllü olmayı deneyebilirsiniz:)
Doğruya doğru, siz de hayli neşeli birisiniz. Sıkıntıya fazla gelemeyen, eğlenmeyi seven… Haliyle monoton bir yaşamı olan, hele kendini hiçe sayan biriyle yaşayamazsınız. Size hayattan her an zevk almayı bilen, olumlu, güler yüzlü bir eş lazım. Bununla birlikte sevgi dolu ve sıcakkanlı da olsun. Böyle birinin arada bir tembellik, yeri geldiğinde bencillik yapmasına göz yumabilirsiniz. Keyfi tembelliğe çevirme oranı arttığında hafiften bir ayar yaparsınız, olur biter... Size ve eşinize bol keyifli bir evlilik hayatı dileriz...
Arkadaşların arasında sempatikliğin ve güler yüzlülüğünle tanınıyorsun..Hem yeteneklisin hem de güzel :D Şıksın ama aynı zamanda sportif olmayı da beceriyorsun..Cici kız imajını koruyorsun ama tatillerdede çılgın dövmeleri denemektende kaçınmıyorsun..Doğallığı seçsende hafif bi parlatıcısızda sokağa çıkmıyorsun.iPod'un da Maroon5,Amy Winehouse gibi sanatçılar var..Kısaca sen bi Angel Doll'sun <3