Bir duruma üzülmek hatta ağlamak eziklik değildir ve sen bunun farkındasın. Bu seni daha olgun kılıyor :)
Bu aralar kankanla çok takıl aşk meselelerinden konuş,eğer sevgilisi varsa ayırmaya çalış ..
Sakin uzulmeyin size aslinda en hos yer uygunmus.Her zaman opulmesi gereken yer adres istemez.Onemli olan dogru adrese giden yolda ise baslamaktir.Mutlu etmenin stratejik konumu diye birsey yoktur.Siz icinizden gelen o masum ve sicak opucugu sakin karsinizdakinden esirgemeyin.Kim bilir belki hosnut kalacaktir...
Aslinda pekte uzun sureniz kalmamis.Hatta uzakta olan akrabalariniz ve sevdiklernizden helallik toplamaya baslasaniz iyi bile edersiniz.Omrunuzun geri kalan yillarinida bilgisayar basinda gecirmeyin bizden size sadece ufak bir tavsiye herseyin tadini cikarin hicbirseyi dert edip kafaniza takmayin...
Onu çok seviyorsunuz, ona aşıksınız, ve O'nun sizin dünyanıza pek çok şey kattığı açık. İdeal bir sevgilisiniz, seviyelisiniz, O'nu çok sevdiğiniz halde kendinizi de kaybetmemişsiniz. Aynen böyle devam etmenizi tavsiye eder, size mutluluklar dileriz!
Para, güzellik, maddi ve soyut şeylerle ilgileniyor ve sadece onlara inanoyprsun. Risk almadan sıradan ama rahat bir hayat sürmek istiyorsun.Ama unutma ki 20 yıl sonra yaşamadıkların için pişman olacaksın.Para ve hırs hiçbirşeydir. Hayatını yaşa biraz.
Çok değişik birisin.Bakalım hoşlandığın kişi senin hakkında ne düşünecek.
Bazen kıskançLığa kapıLsan da seni esir aLmasına izin vermiyor, duyguLarını dizginLemeyi başarıyosun.yerinde tepkiLer veriyorsun. iLişkiLerinde ise ipLer senin eLinde, çünkü sevgiLini baskı yapmadan kontroLün aLtında tutmayı başarabiLiyosun.
Sen My Melodysin!Çok tatlısın herkese yardım ediyorsun ve bu yüzden herkes seni çok seviyor!!!
Sen rumi gibi lider ruhlu,sır dolu birisin
Coolsun Mavi rengine aşıksın
Soğuk gibi duran biri olsan bile aslında samimi ve güzelsin ateşli olmayıda sayarsak tabi
Sen gerçekten Zeynep kızısın tam kafa dengi çok arkadaş çevresi olmayan arkadaşlarına sana nasıl davranmasını istiyorsan öyle davranan bir kızsın belki biasın değildir başka bir test çözmeye ne dersin? Bay bay!🫶🏻💙
Sen Zeynep gibi kedileri seven oldukça pozitif arkadaşlarını seven birisin
Duygusallığın, merhametin ve zekiliğin aynı Eleniyi andırıyor. Sende onun gibi müziklerle yeniden canlanıyorsun.
Furtunalı gibi vurmayı kırmayı seven birisin ama üzülme belkide orucu sen kaparsın😏
Tatlı güzel iyi kalpli kimseye kıyamayan annesi bulmaya çalışan masum bir kız😊🥰
Nasıl yapıyorsun bilmem ama kafanı yaşamak isteyen insanların sayısı emin ol çok. Kaybetme bu kafayı yaşamaya devam.
Helal sana.. Sanırım küçükken otla falan beslendin... Sonuçlar gayet iyi..
5. Üye , süpersin tam bir zoktay fanısın
Yeni yeni görmeye tanımaya başlamışsın ama istersen yeni bir manifam olabilirsinn❗️
Abi bunu bilemezsen kendne zoktayı seviyorum deme
Sen tıpkı Sueda gibisin. Sueda gibi akıllı ve güleryüzlüsün. Aynı zamanda arkadaş grubunda ve ruh hali olarak komiksin. Ne kadar komik olsanda içten içe duygusalsın.
Lidya çok tatlı en sevdiği şarkı KTS ve en sevdiği renk pembe dir
Sen Elsa'sın, çok güçlüsün ve kendini tanıyorsun. Aynı zamanda çok iyi birisin ve asilsin. Çevrendeki insanları seviyorsun ve çok havalısın.
Çok başarılısın istediğin herşeyi elde edebiliyorsun çevrendekileri çok seviyorsun seni yansıtan renk mor bilgisayara ilgin var dans etmeye ve rap yapmaya bayılırsın bu yüzden hilal tam senlik!
Lidya gibi arkadaş canlısı birisin 🧚♀️
Tam bir zoktay fanısın.
Kolay Sadece ve eğlenceli yapın sen alize'sin oldukça yüksek standartlarım var ve sıkı çalışmaya yatkınsın hayallerini gerçekleştirmek için fedakarlıktan kaçamazsın
Sen tam bir esin fanısın 💓 Görüşürüz manifamm💛
Sevdiklerini kırmak istemeyen bir yapilari vardir. Kırıcı olmamaya çok dikkat ederler, çok asabi yaradılış da olmalarına rağmen bu böyledir. Bu yüzden hislerine hakim olmayı bilirler.
İlk bakışta gayet sıradan gözüken ve içimizden birini izliyormuşuz gibi hissettiren genç doktor Ela ve onunla aynı zamanda , Türkiye'nin en ünlü ve en iyi hastanesinde eğitime başlayan bir grup genç cerrahın hikayesi. Ancak kahramanlarımızı tanıdıkça ve onların renkli , bir o kadar sıradışı hayatlarına tanık oldukça hiçbir şeyin göründüğü gibi olmadığını anlarız.Hayatın tüm renkleri bu dizinin içinde yer alacaktır.Hastaneye gelen her hasta , kurtarılan ya da doktorların elinden kayıp giden her hayat bize bir gerçeği gösterecektir.Ne kadar kibirli ya da önyargılı olduğumuzu ... Nefretlerimizi ya da sevgilerimizi ... Gururumuzun , kıskançlığımızın , öfke ya da açgözlülüğümüzün eşlik ettiği hayatımızla kaybettiklerimizin değerini.Elbette aşkla beraber !
Favori rengi mavidir.Sari saclari ve mavi gozleri ile essiz bir guzellige sahiptir.Prensesinizde umariz size yakisan karakter olmustur...
Bak resme.Çalışmadan sınava girersen böle olursun
Her duruma ve koşula uyabilmek gibi bir yeteneğin var. Kendi ayakların üzerinde durmakta çok başarılısın, bu yüzden kolay kolay üzülmüyorsun. İster sımnıfta, ister plajda, ister partide, ister sınavda, sen kendini evdeymiş gibi rahat hissediyorsun.
Bıraktığınız bir işi bitirmek isteyeceksiniz fakat yine yarıda kesilecek. Gözlerinizle ilgili sıkıntılar yaşayabilirsinz. Bir bozukluk gözüküyor. Aile içinde parasal açıdan bir sıkıntı var ve bu sizi rahatsız ediyor. Eskiden kalma bir miras olayı gündeme gelebilir.
Masum, sevimli, etrafina nese saçan, zengin hayal gücü olan ilginç bir insansin
Tam onun gibi çok şekersin. Eminim peşinden koşan bir çok erkek vardır.
Biraz rahatına düşkünsün. Kendini olayların içine çok fazla sokmuyorsun. Her zaman küçük iyilikler yapmayı tercih ediyorsun. Bazen bîr arkadaşının problemini dinleyebiliyorsun. Haklısın, bu çoğu zaman yeterli olabilir. Ama kimi zaman insanlara karşı daha ilgili olup sorunların çözümü için çaba sarfetmen gerekebilir.
Sen Jisoo' sun. Güçlü ve olgun bir yapıya sahipsin dışarıdan uyumlu ve kararlarını kendi yonetebilen ideal kadın. Bambaşka bir dişil enerjin var. Genelde eğlenceli bir kişiliğin var. Çevreye tutarlı davranışlar sergilersin. Ve birazda masumsun :))
Tanrı vardır ancak dünyaya müdahale etmez. Vahiy,kitap,peygamber gibi kavramları reddeder. Cennet cehenneme inanmaz. Bu sana uygun olabilir
Sen manifestin KTS şarkısı gibisin sevgi dolu,istekli,kalbindekiler başköşende sevmek senin için herşey sevmeye devam et
SEN KESİNLİKLE ROSÉ TARAFINDAN YAZILMIŞSIN!!Kişisine göre içedönük ya da dışadönük olabiliyorsun,çok güzlü yönlerin var.Çok havalı birisin🎸
Içi kabarmış hayatı boş ve sıkıcı geçen birisin bırak bu işleri eğlenmeye bak
Ne güzel işte zeka seviyen 5.sınıfı geçmiş bişiler var sende =)
Gözünüzün önündeki büyük aşkları göremiyorsunuz.Bencilliği bırakıp etrafınızdakilere bir şans tanıyın
1905 de kurulan istanbul ekibi tarihi basarilari ile doludur.Ulkeye ve muzesine getirdigi bircok kupa ile her zaman buyuklugune onder olmustur.Turkiye Super Ligindede en buyuk rakibi olan FENERBAHCE ile her sene birbirinden zorlu 1.lik yarisini surdurmektedir...
Sen melissa vargas'sın. Arkadaşların arasında enerjin ile tanınıyorsun. Ayrıca sürekli öne çıkıyorsun.
Sen Esin karakterini yansıtıyorsun dışa dönük, eğlenceli, kolay eğlenebilen, komik, etrafındaki insanları hep güldüren, arkadaşlarını satmayan, sadık, cesur birisin
Sen zeynep gibi cesaretli ve güçlüsün aslında çok soğuk görünüp ama çok iyi birisin