Tebrikler! Sen Rose’sin etrafındakilere hep iyi davranıyorsun aslında herkese ama sinirlerinin bozulması çokta iyi değil:):):):)
Tam Seungmin'in ideal tipisin! Yoksa sen de mi onun gibi evine uçak çarptığı halde okula gittin? Siz ikiniz de bunu yapabilecek kadar umursamazsınız!
Sen Zoktay havası veriyorsun güçlü ve mavi sevgisiyle ortalığı yakıyor sueda ile samimiyeti den belli
Duygusal aynı zamanda çok soğuk gibi görünüp samimi olan birisin sen.Kahve sevmenide buna katmalıyız
Sen Lalala'sın!Tam bir arkadaş canlısı pozitif bir insansın,ayrıca herkesin senin gibi bir arkadaşa ihtiyacı vardır!Hiç bir zaman kimseyi bırakma💗