Sen de bu pony gibi kurabiye ve kar seviyorsun ayrıca çokta dürüstsün sinirlendiğin zaman çok kötü oluyorsun üzüldüğün zaman kalbin kırılıyor. Karı kontrol edebiliyorsun
Vaawwwwwww... tek cesaret tam cesaret diyosun. inanılmaz cesaretinden dolayı biçok insan sana hayran ama kendini fazla kaptırma. çünkü herşeyin fazlası zarardır...