Sevimli ve çocuk ruhlu duygusal birisin. Hayal kurumayı seviyorsun.Çok konuşkan ve dost canlısı.Eğlnceli bir ruh halin var🤍
Sen Lalala'sın!Tam bir arkadaş canlısı pozitif bir insansın,ayrıca herkesin senin gibi bir arkadaşa ihtiyacı vardır!Hiç bir zaman kimseyi bırakma💗
SİGMA TESTİNİ BAŞARIYLA GEÇTİN. KULÜBÜMÜZE HOŞGELDİN. TEBRİKLER.
Tabiki zeka senin için vageçilmezdir.herşeyi mantığınla çözmeye çalışırsın bu yüzdende hep dar görüşlüsün hayal gücün sıfırdır! en sevdiğin şey ders çalışıp orda yokmuşsun gibi sessiz sessiz oturmak.birazda hayatın eğlencesine bakmaya çalış :)
Hey sen! Evet evet sen. Neden hala burda boş boş oturup bu yazıyı okuyorsun? Hemen koş ve hep o hayallerinde ki o şirkete başvur. THAT'S MY GİRL!
Kesinlikle bir daha dünyaya gelsen Bts'in üyesi olurdun ! En az onlar kadar yaratıcı ve özgünsün çevremdeki insanlar seni kıskanıyor. Harika bir tarzın var. arkadaş canlısı ve pozitifsin. Sen gerçek bir Army olmak için doğmuşsun!
Yg entertainment için yaratılmışsın rap a ve dans a olan ilgin ile uyuşuyor tebrikler
Harry Potter ile ilgili çoğu şeyi okumuşsun. Neredeyse hiçbir şey gözünden kaçmıyor.
Sen İtzy grubundan Yuna'sın tüm arkadaşlarına anne gibi davranıyorsun, onlardan her ne kadar küçük olsan da olgun davranmaya çalışıyorsun, yine de sen bir bebek gibi sevimlisin!! Kibar ve tatlısın 😻
Akıllı bir kızsın ne zaman ne yapacağını biliyorsun aşağalandığında gururun inciniyor çünkü çok gurulusun ve güzelsin ayrıca artık engelleri aşmanın vakti geldiğini de anlamışsın
Sen hem havalı hem de karışık bir insansın. Her şekilde her yerde kendini duyurmak istiyorsun. Ama bir şekilde senin bu saçma hallerini sevenler oluyo.
İşte en iyi dans eden üyemiz kendisi Rap’da ve vokalde de çok iyi ama vokali gerçekten çok iyi
Sen iyi kalplisin. Çoğu zaman insanları anlar, onları teselli eden taraf sen olursun. Ve inan bana bu özelliğin çok seviliyor. Ne dışa dönük, ne de içine kapanıksın, sen mükemmel birisin!
Utangaçsin ama cesaretlisin anlatmayi konusmayi seversin arkdas cevren coktur ama arkdas cevren iyi degildir calisirsan herseyi basarabilirsin eglenmeyi seversin pozitif dusunursun iyi birisin canim💗
Dışardan soğuk görünsen de sevdiğin insanlara karşı gayet samimi ve komiksin,Gerçek bir Lee Minho
Çok cesursun:başkalarını düşünür,bağımsız ve doğuştan lider ruhlusun.
Senin ruh eşin minnie çok tatlı ve samimisin yeri geldiğinde havalı ve soğuk birisin ilişkide baskınsın
Stay olmak her zaman bir ayrıcalıktır ve sen mükemmel birisin. Umarım SKZ senin için her zaman umut ışığı olur. Seviliyorsun^^
Naber büyük fan tanışmaya ne dersin kpop’ı uzun süredir biliyo gibisin ve bu konu hakkında çok fazla bilgiye sahipsin
Sen iyi insansın ama insanların genelde pek kafa dengi değilsin. Senin gerçekten değer verilecek kişiyi ve teşekkür edilecek yeri bilen insanlara ihtiyacın var!
Yarın çok erken kalkma gerektiğinde bile sabahlayıp kdrama izleyenlerdensin.İlerideki mesleğin "Asyalog" olabilirr
Dostum Babymonster'e aşıksın tam bir ulti fansınn.Umarım asla montiezlikten çıkmazsın cünkü sen Babymonstere bağımlısın
SEN KESİNLİKLE ROSÉ TARAFINDAN YAZILMIŞSIN!!Kişisine göre içedönük ya da dışadönük olabiliyorsun,çok güzlü yönlerin var.Çok havalı birisin🎸
Eğlenceli Deli Dolu, ilişkide baskınsın, havalısın, oldukça yüksek standartların var
Sen bir ACE'sin! Genel olarak vokalin ve yüksek notaların mükemmel, rap konusunda da yeteneğin var. Dansta gelişmişsin ve visuallerin harika! Aynı zamanda insanlara moral verme konusunda çok iyisin...
Sende ahyeon gibisin dışarıdan rapci gibi gözüksende içerden vokalistsin havalı ve güzelsin ikinizde jennie'ye çok benziyorsunuz