Sen kendine hiç bakmıyorsun tam olarak her vaktini dersle geçiriyorsun aslında ders yapmak iyi bişey ama sen saçını bile toplamıyorsun ve hiç bir hafta banyo yapmıyorsun bence kendine iyice bak ve derslerindeki başarıyı sürdür.
Senin derslerin iyi ama öğretmenler çok sıkılgan olduğunu ve derse katılmadığını söylüyor ama yinede sen çok çalışkan ve sınavlardan he iyi alırsın bence derslere katıl ve utangaçlığını yen.