Grubun neşe kaynağı, gün ışığısın!!! Herkesle iyi anlaşan. sevilen minik bir civciv *-* <3
Sana karışılmaz ooo korkuyorumm annee!!!
RapMon'umuz ile bir kan bağın falan mı var çünkü tıpa tıp aynısınız...
Junkook'u Kendin Gibi Tanıyorsun!Biasın/Oppan Boşuna Jungkook Değil !
Ooooo... Rapmon ile evlenmek sence iyi birşey mi :D
Rap yeteneğin çok iyi ve iyi resim çiziyorsun komik ve neşe saçan birisin seviliyorsun