İnanılmaz ciddiyeet..Öğrencilere olan tavırlarınız pek beğenilmese de arada yaptığınız sprilerle öğrencileri güldürebildiğiniz bilinmektedir..Bazı olumlu yönlerinize rağmen ders cıkıslarında öğrencilerin ustunden tır gecmiş etkisi yaptığınız göz ardı edilemez..Zil susmadan sınıfı terketmeniz takdir edilen davranıslarınız arasındadır..=)) baba hocalardansınız..