את/ה ערמומי/ת ושואף/ת לכוח! בטח את/טהור/ת דם!😉
תנסה לא יותר מידי להשוויץ שאתה חכם אתה טוב בלימודים תמשיך ככה יהיה לך טוב
את יכולה להשתגר ממקום למקום כמו אליקורן!
אתה שום דבר אתה לא מגניב ולא חנון אתה בסדר בממוצע
אתה איש מרושע חסר לב ואנושיות כלשהי ואוהב להרוס לאנשים את היום בקיצר שטן מושלם!!
איזה הורים! יאו! כדי לכם להנות מהם כי אין הרבה הורים שטובים יותר מהם! הם עוזרים, מביאים, תומכים ועוד מלא דברים!
את.ה בביתן אתנה. את.ה אח.ות של אנבת' ואתם אוהבים לתכנן דברים ולבנות אותם ואתם אוהבים אדריכלות. אתם חכמים מאוד וכמעט תמיד צודקים.