Bir rival gibisin normal, pdikopat degilsin
Sen çoğu zaman kendini fazla üzüyorsun ve yoruyorsun ama bunları bu kadar çok kafana takmamalısın.Unutma sen en güzelsin ve seviliyosun<3
Disiplinli ve çalışkansın, örnek aldığın birisi var ve o senin için çok değerli. Arkadaşlarına önem veriyorsun. Senin istediğin şey intkam