Sen var ya sen az değilsin. yakın arkadaşların dışında sınıftaki diğerleri seni tanıyamaz, ne düşüneceğini bilemez anca atar tutar ezicem sanır ama sen sandıklarından çok daha fenasın haa.. genel olarak öğretmenler tarafından sevilirsin sessiz sakin
BODRUM SİZİN İÇİN VAZGEÇİLMEZ BİR MEKAN OLACAKTTIR
Siz ruh ikiziniz ile zaten tanışmışsınız.Bu kişi ister hayatınızda çok önemli bir role sahip olsun, ister sadece tanışmakla kaldığınız herhangi biri olsun, onu ilk gördüğünüz zaman hissettiğiniz o garip duyguyu anımsamanız gerekir. Belki sizin için basit bir tanışma olarak kalmış olabilir ama emin olun çok geçmeden o kişinin sizin ruh ikiziniz olduğunu farkedeceksiniz. Bir şekilde; ya tesadüfen yine bir araya geldiğiniz bir ortamda; aynı anda aynı cümleye başlamak gibi, aynı anda aynı yiyeceğe uzanmak gibi ufak ama garip tesadüfler yaşayarak kafanızda bir kıvılcım çakacak bu tür ufak ve garip tesadüfler sizi bir şekilde birbirinize yakınlaştıracak. Kısacası zaten halihazırda tanışmış olduğunuz ruh ikizinizin kim olduğunu zamanla anlayacaksınız.
Sınıfın 2yüzlüsü sensin! Bi bu yandasın, bi öbür yanda. Vallahi senden korkulur!
Yeterince dayanırsın fakat yaşlandıkça zayıflaştığın ve güçsüzleştiğin için zombiler seni yok eder.
Kurtadamın tanımı sensin sana masal dünyasının kapıları açılmış...
Çok cesursun:başkalarını düşünür,bağımsız ve doğuştan lider ruhlusun.
Insanlarin rüyalarina bile girebiliyorsun gerek zekanla,gerek korkutucu derece özgüvenle,iste bu aranilan adam bu !!!
Taylor gibi güzelsin ve sesin onunki gibi güzel. Onunla tanışmaktan keyif alacaksın
Arkadaşlarınla para toplayıp savaş uçakları,savaşgemileri silahlar alıp o kişinin evine saldırı yaparsın
Senin beynin erkek. Ama kız olabilirsin normalde. :D
Sen aurora kadar sorumluluk sahibi ve iyi kalplisin prensin seni beklio**
Kıvırcık Enerjik demekttir Bana göre, aman hergün Fönle uğraşmayın saçlarınız dökülür..!
Aman bu testi çözen bi çok kişiye göre daha iyi olduğuna garanti verebilirim... Ama ben süper zekayım kuruntularındaysan şimdiden vazgeç bence...
-Tebrikler, Zeki Çıktın :) Gerçekten Zekisin :) Valla bak :)) Ama Bi Saniyede 15x15 in kaç olduğunu söyleyemezsin :))
Oww! Bütün Kızlar senin peşinde .. Yaşlansan bile ruhun genç kalıcak buna emin ol! Dünyanın ucunda bile olsan bütün kızlar gelirler ve seni bulurlar!
Dostum lütfen biraz iyi düşün yada düşünme:DDDDDDDDD
Seni tebrik ediyoruz...Valla iyi ki varsın...Seni seviyoruz ama uzaktan sevmeyi tercih ediyoruz... Hayatın acımasız olduğunu biliyoruz..Belki yaşadıklarını biz yaşasak çok kötü şeyler yapabilir,senden daha kötü şeyler düşünebiliriz..Ama keşke zekamızı daha olumlu şeyler için kullansak diyeceğim ama dersem sonum nasıl olur tahmin edemiyorum...Varol psi psikopat arkadaşım...
Derslerinize karşı gayet başarılısınız.Başarılı olduğu kadar alıngansınızda...
Tebrikler! Ben Sınıf Başkanı Gabriel Truman ve sizi Hufflepuff binasında ağırlamaktan mutluluk duyuyorum. Amblemimiz bir porsuktur, gereğinden daha az değer verilen bir hayvandır, çünkü saldırılana kadar sessiz sakin yaşamaktadır; fakat tahrik edilirse kurtlar dahil kendinden çok büyük hayvanlarla dövüşebilir.Hufflepuff’lar güvenilir ve sadıktır.. Binana git: /www.facebook.com/groups/505567356136871/
Sen artık çökmüşsün. biraz kendine vakit ayır ve dinlen artık senin gerçek yaşın kaç olursa olsun 1 ayağın çukurda xD dikkatli ol :( artık hayatı yeni nessillere bırak!!
Kendine güvenen, hareketli ve enerjik yapısıyla toplum içinde fark edilir. Otoriterdir ve otorite kurmaktan keyif alır. Dik başlıdır ve hata yaptığında bunu kabul etmek istemez ve bencil davranışlar sergiler.Özgürlüğüne fazlasıyla düşkündür. Dostları ve arkadaşları için yapmayacağı şey yoktur
Çocukları ile oynamayı da bilen onlara sevgisini aktarabilen birisiniz. Bu arada da hayatın kurallarını öğretmeye çalışıyorsunuz. Eşiniz evden uzak olduğunda çocukların tüm eğitimini üstünüze almak sizi korkutuyor. Sorumluluklarınızın farkındasınız. Çocuklarınıza örnek olduğunuzu biliyorsunuz. Hayatı öğrenmek için deney yapmalarına izin veriyor ama kendilerine zarar vermemeleri için uzaktan kontrolü elinizden bırakmıyorsunuz.
Yaani aman aman değil biraz benziyosun. belki deliliğinden almışsındır.
Bravo.Tepeden tırnağa dürüstsün !.Kendine saygın var.Çevrendekilere de saygı duyuyorsun.Doğal olarak onlar da seni seviyor ve sayıyor.Ama her şartta ve her zaman dürüst olmak bazen insanın başını belaya sokabilir.Bu gerçeği de aklından cıkarma sakın...
Beynini kullanmak için gayret etmelisin. Kötü biri değilsin ama çevrendeki insanlar senin hoş olduğunu düşünmüyor olabilir.
Eşi evde ve kendisi çalışna iş kadını.. çok çalışıyosun işten başka işin yok yetre çalışma
O kadar kötü birisinki dünyayı yok etmek istiyorsun git bidaha test etme bunu yalvarırım kardeşim ya :D çok can sıkıcısın ve inatçı
HiLary qibi etkiLeyici tatLı bir qüzeLLiqin var.ßu qüzeLLiqini Hiç bozma.
Evet yerine göre Kötü birisin ... kanın da var biraz ...
Çok fazla gülüyorsun ,böyle devam edersen 10 yıl sonra gülmekten öleceksin !
Pozitif , çılgın,yardım sever, iyi kalpliyapın seni Orkun Işıtmak kadar hayal perest yapıyo.
Koç sun bea helal olsun helallllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll süppersin
Okulda herkez seni konuşuyor dillerden düşmeyen bi yapıya sahipsin her etkinliğe katılıyor ve sevilen bir kişiliğin var.süper havan var okulda ayrıca müthiş bir karizmaya sahipsin :)
Ortalıgı yakmıyorsun ama kendine göre güzelsin diger insanlar seni çekici bulmuyor bunu bil
Günlük hayatında risk almayı sevmiyorsun. Oldukça sade giyiniyorsun. gömlekler, dar pantolonlar, oxford ayakkabılarve askılı bir çanta. Bunlar senin günlük hayatında Kullandığın eşyalar. Taktığın Güneş gözlüklerinide es geçmeyelim. sürekli bir kendini tekrar etme sorunu var sende.Kötü giyinmiyorsun ama Biraz daha farklı şeyler denemelisin. puantiyeli, çizgili veya desenli kazaklar ve soluk renkli pantolonlar sana çok yakışıyor. Belki swiftie belki ATS'sin Ama tarzın Taylor swift'e ait.
Açıklamaya gerek yok.Sana göre herkes nasılsa sende onlar kadar (cık) manyaksın.
Sen onun ne yaptıgını kalbınden gecırıyosun buda senın onsuz yapamıcanı gösterir
Benimle aynı cevapları verdin tebrikler Beni çok iyi tanıyorsun 🐊💨 Sen iyi birisin bence yani başkalarını düşünüyorsun ve havalı ve tatlı birisin fln heralde...
Çok dayanıklı ve iyilik seven birisin....Bu iyiliklerinin karşılığını alacaksın devam et!!!
Ahh sen seçilmiş kişisin... cesursun ,lider ruhlusun , vazgeçmezsin,özelsin, bu zamana kadar sıkıntılar çektin ama sen bunların hepsine göğüs gerdin! ayrıca zor zamanında arkadaşların hep yanında.ve biraz muzursun her şeye atlıyosun falan
Harry Potter senin hayatının anlamı diyebilirim. Her bölümünü binerce kez izlemiş ve mastır yapmışsın (Aynı benim gibi)