Herkese karşı samimi duruyorsun ama aslında içinde bilmedikleri bir aslan yatıyor. Senin en iyisini bulmana gerek yok çünkü sen zaten en iyisisin
Sevgiyi dısa vurup,onu esir edip baglamak icin kullaniriz kimi zaman.Bu konuda ellerimizi biz degil kalbimiz idare eder.Kalpte tasidigimiz sevgimizi karsi kalple birlestirir.E tabi ona karsi bu borcumuzuda o guzel elleri sicacik bir opucukle teselli etmek boynumuzun borcu olur.
İlerde aşıkta olabilirsin ama aşırıda tınlamıyorsun
Rüküş rüküş rüküş hep rüküş geziyorsun ama çok uyumsuz giyiniyorsun ama bu durumdan kurtulamayacak değilsin biraz uzmanlardan yardım alman gerek!
En ufak kıvılcımdan bile büyük bir alev çıkaran kişi profili ne yazıkki çevresince peksevilmez sevilse bile çevresindeki insanlar bunu ona gösteremez yerinde kullanıldığında iyi bir özellik olmasıyla beraber eksisi çok olan bir kişilik.
Suçlular senden korkacak, sokakta bela kalmayacak!
Aslinda pekte uzun sureniz kalmamis.Hatta uzakta olan akrabalariniz ve sevdiklernizden helallik toplamaya baslasaniz iyi bile edersiniz.Omrunuzun geri kalan yillarinida bilgisayar basinda gecirmeyin bizden size sadece ufak bir tavsiye herseyin tadini cikarin hicbirseyi dert edip kafaniza takmayin...
KıskançLığın kırıntısı biLE yok sende. bu, iyi niyet ve kendine oLan güvenden kaynakLanıyor. Her şeyi oLduğu gibi kabuLLeniyor ve kimseyi sorguLamıyosun. asLnda iLişkiLerde biraz kıskançLık hoş oLabiLir. dozunu kaçırmadan kıskanmak aşkı tetikLeyebiLir.
Yıllar geçtikçe yükselip çok zengin olacaksınız.. lüks evler jipler ve bol para sizi bekliyor bekleyin ve görün...
Sen kendine bakan şık ve güzel giyinen oldukçaharika birisin. Kendinle övünmelisin.
Hayata karşı azıcık ilgisiz gibisin. Derdin, sadece kendi dramın. Oysa çevrene karşı şefkatli olmak seni daha mutlu edecek. Unutma, herkesin ilgiye, sevgiye İhtiyacı vardır. İnsanları dinle ve onların sorunlarıyla ilgilen; başkalarına yardımcı olmaya çalış. Zaman İçinde karşılığını fazlasıyla bulduğunu göreceksin.
Sen aşktan uzak duruyorsun.Sana göre aşk diye birşey yok.Kısa süreli ilişkileri seviyorsun.Bu huyundan vazgeçmelisin.
Einstein gibi akıllısınız . Çook akıllı olmasanızda aklınız iyi çalışıyor.
ÖNCE CEKETİNİ DÜZ GİY ONDAN SONRA DELİMİ AKILLIMI OLDUĞUNA KARAR VERELİM.
Siz sadece arkadasinizi sevip saymiyorsunuz onu gercekten onemseyip kendi parcanizmis gibi kabulleniyorsunuz.Bu da sizin degerinizi ve sevginizi her zaman onemli kiliyor.Sizin kendinizi bir baskasina kabullendirmeye yada anlattirmaya ihtiyaciniz yok icinizle disiniz bir sizi bilen biliyor.Bulunmasi zor olan arkadaslardansiniz...
Senin beynin erkek. Ama kız olabilirsin normalde. :D
Malesef kendini aşık zannediyorsun yada kendini öyle şartlamışsın ama o doğru kişi değil ve malesef aşık değilsin.
Mümkünse karsi cinsten mutlaka uzak durun. Hani, "Böylesi düsman basina" dene insanlar vardir ya, siz onlardansiniz. Kiminle birlikte olursaniz ona zarar verirsiniz. Dünya insanlarinin sagligi açisindan sizi acilen bir yere kapamak gerekiyor
Sen aslında misafirsin bu sene zekan 8.sınıf zekası biraz tembel yerine göre haylaz birisin=)
Çooooookkkk büyük bi çevren var popülersin.
Sen seviliyorsun ama bunun farkında degilsin o seni seven kişiyi umarım cok yakında farkedersin
Sen hep insanların iyiliğini düşünen çok iyi ve sadık bir arkadaşın<3✨
Kendi ayakları üzerinde duran mükemmel ve başarıli zengin bi insan olucaksın
Kaliteli giyinmeyi seven ama giyinmek için servet harcamayanlardansın...
Senin ruhsal sorunların var , bu pskopatlıktan öte birşey sen bi canisin... insanlara acı çektirmekten zevk bile alıyorsun ...
İnsanlar sizi doğal liderlik yeteneğinizle ama ama biraz düşüncesiz biri olarak tanırlar. Başlıktan da anlaşılacağı üzere özgürlüğünüze son derece düşkünsünüz. Hayatta her şeyi en azından bir kere yaşamak istiyorsunuz. Çevrenizdeki insanlar yaydığınız bu heyecan dalgasından çok mutlular ve sizinle yakın olmak istiyorlar.
Tam bir realistsin. Olayları olduğu gibi görüyorsun. Ayrıntıları kaçırmama ve olayların iç yüzünü görme yeteneğin akıllı kararlar almana yardımcı oluyor. Böylece acı çekmeyi de önlemiş oluyorsun.
Kendine güvenin var. Böyle devam et. Senle cıkmayan ölsün xD.
Sen Okokok'sun!Her zaman herkese ilaç oluyorsun ve müzik dinlemeyi seven birisin.Çok iyi bir dinleyicisisin.Ve içine kapanıksın ama bu sorun değil💗
Olgun bir yapın varsevdiklerinin yanında tam bir bebeksin.
Çok yakışıklısın ve grup üyelerine yakınsın iyi kalpli ve değer bilen birisin ve çok iyi dans ediyorsun
Koca yürekli rapçimiz in guzel karısı seçildin tebrikler!! 😍😍